loading...
برترین ها
milad بازدید : 75 1391/02/21 نظرات (0)
 RT 112 نام آمبولانسی است که برای مواقع اضطراری طراحی شده است. این آمبولانس قادر است در نقاط دور افتاده جهان با هر نوع زمینی حرکت کند. این آمبولانس با برترین تکنولوژی های مدرن از جمله کیسه های هوای قابل تنظیم، روکش های بیکربناتی ماکرولون و حتی یک جفت لامپ تلسکوپی برای دیدن موانع جلوی خودرو ساخته شده است. بخش عقبی برای انواع موقعیت های اضطراری طراحی شده است.
 

milad بازدید : 90 1391/02/21 نظرات (0)

 

سامسونگ ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه روز پنجشنبه 14 اردیبهشت طی یک کنفرانس خبری، رسما گلکسی اس 3 را معرفی کرد.



 

بالاخره سامسونگ از اسمارت فون جدیدش رونمایی کردند. آن هم با اعلام این خبر که قرار است این گوشی هوشمند، موبایل رسمی المپیک لندن باشد.

 



GS III با حافظه 16 و ۳۲ و ۶۴ گیگابایت به همراه اسلات میکرو اس دی عرضه می شود و باید تا ۲۹ می که قرار است وارد بازار شود صبر کنید.




 

عشاق اندروید و فروشندگان سامسونگ در این مراسم حضور پررنگی داشتند.

 


 


این گوشی هوشمند، موبایل رسمی المپیک لندن خواهد بود.
 



از مهمترین امکانات نرم افزاری می‌توان به آماده به کار شدن موبایل با دستور صوتی و شناسایی شما از روی صدا، دستورات صوتی ویژه برای اجرای برخی برنامه ها همچون راه اندازی دوربین، باز کردن بخش اس ام اس و دفترچه تلفن و... می توان اشاره کرد.

 




ضخامت این تلفن ۸.۶ میلیمتر است و پردازنده آن 1.4GHZ سرعت دارد، این تلفن مجهز به 1GB حافظه RAM است. دوربین پشت دستگاه 8 مگاپیکسل دوربین 9.1 مگاپیکسلی جلوی آن قادر به تشخیص حرکت چشم است.





امکان شارژ بی سیم از آن نکاتی است که این گوشی را حسابی جذاب می‌کند. این سیستم از فناوری تشدید استفاده می‌کند.

 



قابلیت تشخیص چهره می‌تواند افرادی که در شبکه‌های اجتماعی تگ کردید را تشخیص دهد.
 




دکمه صفحه اصلی بزرگتر از قبل شده است.





صفحه نمایش گلکسی اس 3 در ابعاد 4.8 اینچی Super AMOLED با کیفیت 720p طراحی شده است.
 

 


 

اگر مشغول تایپ اس ام اس هستید و همان زمان تصمیم بگیرید که به جای اس ام اس با فرد مورد نظر تماس بگیرید تنها کافی است که پیغام دادن را رها کرده و گوشی را به سمت گوش خود ببرید.

 

 

galaxy S III در مقابل دیگر رقیبان بازار‫:‬ آیفون 4S و HTC One X و Lumia 900

 



خب، به گمانم حالا زمان مناسبی است که به مقایسه این گل سر سبد سامسونگ با دیگر رقبای فعلی موجود در بازار بپردازیم. اما گلکسی سوم با کدام یک از محصولات فعلی بازار باید مقایسه گردد و چه جنگاورانی در مقابل آن ایستاده اند؟ در اینجا آیفون 4S اپل، اچ تی سی One X و لومیا ۹۰۰ نوکیا را از نظر صفحه نمایش، پردازنده، دوربین، باتری، تراکم پیکسل و ... در برابر یکدیگر گذاشته ایم.

به گمانم حالا بهتر می توانید در خصوص امکانات Samsung Galaxy S III نظر داده و انتخاب مناسب تان را داشته باشید.


 

 

 

دیدار خانوادگی: مقایسه Galaxy S با Galaxy S II و Galaxy S III

 



اگر ندانید که از کجا آمده اید، نخواهید دانست که به کجا باید بروید. پس بگذارید برای اینکه بیشتر با جایگاه گلکسی اس سوم در میان محصولات سامسونگ آشنا شویم، نگاهی مقایسه ای به سیر تکاملی سری Galaxy از آغاز تا به امروز داشته باشیم.

 

milad بازدید : 78 1391/02/19 نظرات (1)

ریش تراش انگشتی

ااین ریش تراش برقی با آنچه که شما قبلا دیده اید کاملا متفاوت است. این ریش تراش به گونه ای طراحی شده است که شما آن را در دست می گیرید و با استفاده از انگشتان و با لمس کردن، آن را روشن کرده و بر روی پوست می کشید. سنسورهایی هم در آن تعبیه شده که تمیز بودن پوست شما را بررسی می کنند.
 
 

IT Clamp به کمک سربازانی که دچار خونریزی شده اند، می آید

جالب است بدانید که این آی-تی با آی-تی (فناوری اطلاعات یا Information Technology) تفاوت دارد و در حقیقت حروف اختصاری Innovative Trauma (ترومای نوین) است‪.‬
خونریزی به تنهایی رتبه اول دلایل مرگ و میر ناشی از تروما (ضربات و جراحات) را به خود اختصاص می دهد. بنابراین در صحنه نبرد، کنترل خونریزی می تواند تا حد زیادی از میزان تلفات نیروها بکاهد و البته در چنین شرایطی کار نسبتا مشکلی است.
مبتکر این دستگاه یک پزشک متخصص جراحی تروما از نیروی دریایی کانادا است که مدتی را در افغانستان سپری کرده. او در جنگ افغانستان با موراد متعددی از زخم و خونریزی مواجه بوده و به این فکر می افتد که آیا راهی به غیر از بستن شریان بندهای معمول یا دیگر وسایل کنترل خونریزی که معمولا زمان بر هستند، وجود ندارد؟ در این حال گیره های معمول مو جرقه ای را در ذهن دکتر دنیس فیلیپس برافروخت.
آی-تی-کلمپ در حقیقت یک کلیپس پلاستیکی استریل است که سوزن های ریزی در فک های آن وجود دارد و طولش به ۵ سانتی متر می رسد. این کلیپس یا کلمپ به سادگی و بدون نیاز به آموزش تخصصی قابل استفاده است. تنها کافی است فرد استفاده کننده آن را مثل گیره مو در دست بگیرد و روی زخم هم رزم خود قرار دهد و سپس آن را رها کند. فک های گیره، به همراه سوزنها، باعث می شوند که ناحیه بریدگی زخم به درون گیره برود و با فشار متناسبی که روی رگ های خونریزی کننده وارد می شود، انعقاد خون سریع و راحت صورت پذیرد تا فرد مجروح به بیمارستان برسد.
قیمت این وسیله هم تنها ۶۵ دلار است و احتمالا دکتر دنیس خواهد توانست از طریق فروش آن به نهادهای نظامی، درآمد خوبی کسب کند.
 
 

خودروی کوچکی که در آسانسور جا می شود!

دارنده سابق برندهای بوگاتی و لوتوس اکنون دست به طراحی و ساخت کوچک‌ترین خودرو الکتریکی سازگار با محیط زیست زده که می‌توان با آن به داخل یک آسانسور رفت!
خودروی «وولپ» (Volpe) تنها یک متر عرض، ۱٫۵ متر طول و ۳۵۰ کیلوگرم وزن دارد. با این ابعاد به راحتی می‌توان از مشکل روزانه جست‌وجوی پارکینگ خلاص شد و با خودرو مستقیم به داخل اداره رفت!
البته به دلیل محدودیت سرعت ۴۸ کیلومتر در ساعت این خودرو، نمی‌توان از آن برای سفرهای طولانی استفاده کرد و همچنین از جای کافی برای چمدان و وسایل اضافی برخوردار نیست.
این محصول اندیشه رومانو آرتیولی ایتالیایی در تلاش برای کاهش ترافیک به بازار عرضه شده است.
این موتور مینیاتوری به عنوان «چهارچرخ» ثبت شده و از این رو جوانان ۱۶ ساله نیز می‌توانند آن را با یک گواهینامه موتورسواری در خیابان برانند.
قیمت حدودی این خودرو که قرار است تا اوایل ۲۰۱۳ به بازار عرضه شود، ۹۱۱۰ دلار برآورد شده است.
 

فروش ایق تندرو فراری که رکورد سرعت روی آب را شکست

قایق موتوری ساخته ی انزو که رکورد سرعت روی آب را شکسته است در مزایده ای با قیمت اولیه ۱٫۵ میلیون پوند برای فروش گذاشته شد.
ماشین های او به عنوان نماد سرعت و قدرت در گوشه گوشه ی جهان به فروش می روند اما همانطور که این عکس نشان می دهد، فراری دیگر تنها نام ماشین های مجلل در دنیا نیست.
 

این فراری زیبا یک قایق تندرو است که رکورد سرعت روی آب که در سال ۱۹۵۳ ثبت شده بود را شکست و حالا در مزایده ای با قیمت اولیه ۱٫۵ میلیون پوند برای فروش گذاشته شده است.
 

جت آبی افسانه ای ARNO XI آرزوی اشلی کاستولدی را مبنی بر شکستن رکورد سرعت روی آب برآورده کرده است. او انزو فراری را تشویق کرد تا دانش و کمک فنی لازم را در ساخت آخرین مدل قایق تندرو در اختیار او بگذارد و نتیجه یک موتور فراری ۱۲ سیلندر ۴۵۰۰ سی سی بود که می توان آن را در سری اتومبیل های ۳۷۵ گرند پیکسار نیز مشاهده کرد.
 

ظرافت + فناوری = تلفن ترکیبی

ااین تلفن زیبا به عنوان تلفیقی از ظرافت و فناوری نام گذاری شده است. تلفیقی از ظرافت و فناوری. ” این گوشی توسط جیمی هیون طراحی شده است و تمرکز اصلی آن بر روی ساخت تلفن خانگی هوشمند بوده است. چون این تلفن مورد استفاده ی خانم ها است در رنگ های ملایم طراحی شده است. ”
 

 

جدید ترین دوربین فیلمبرداری کانن

با توجه به حضور روز افزون انواع مدل های جدید دوربین فیلمبراری به بازار، دو طراح مطرح کانن ماکسیم مزنسو و الکساندر ساهی یک دوربین فیلمبرداری را با الهام از نمونه های قدیمی طراحی کرده اند. این دوربین با الهام از دوربین های مورد استفاده در دهه ی ۶۰ و ۷۰ سینمای جهان ساخته شده است.
 
 

رونمایی از لامبورگینی شاسی بلند در پکن

بالاخره خودروی جدید یوروس مفهومی، که بعد از lmoo2 سال ۱۹۸۶ دومین خودروی شاسی بلند این شرکت می باشد، در نمایشگاه ۱۰۱۲ اتومبیل پکن رونمایی شد.
لامبورگینی اعلام کرد خودروی یوروس که با نام آروکس ( aurochs) نیز شناخته می شود دارای طراحی بی نظیری است و فرم بدنه آن دارای انحنا و تو رفتگی های بی سابقه است که علاوه بر بالا بردن استحکام بدنه، آن را به یک خودروی بی نظیر تبدیل می کند.
این خودرو دارای یک موتور ۶۰۰ اسب بخاری است که نیروی خود را به هر دو محور خودرو منتقل می کند. این خودروساز ایتالیایی تنها به قدرت ۶۰۰ اسب بخاری موتور یوروس اشاره کرده و هیچ جزئیات دیگری درباره عملکرد آن عنوان نکرده اما همانطور که پیش از رونمایی گفته می شد یوروس دارای کم ترین میزان آلایندگی کربن دی اکسید در میان خودروهای هم کلاسش است . همچنین پیش بینی می شود موتور v10 این خودرو به سامانه توربو شارژ مجهز شده باشد.
به علاوه می دانیم که لامبورگینی تلاش کرده شتاب صفر تا صد کیلومتر یوروس را به نزدیک چهار ثانیه برساند و به منظور کنترل میزان گشتاور اعمالی به هر دو محور از یک سامانه الکترونیکی خودکار که هنوز جزئیات آن در دسترس نیست استفاده نماید. قرار است این خودرو از سال ۲۰۱۵ با قیمتی بین صد تا دویست هزار دلار تولید گردد و سالانه سه تا سه هزار پانصد دستگاه از آن به فروش برسد.
 

ساخت یک ماهی روباتیک برای نجات ماهی ها از مناطق آلوده

گروهی از دانشمندان آمریکایی و ایتالیایی یک روبات ماهی را توسعه دادند که می تواند دسته های ماهی ها را از مناطق آلوده دریایی به محیط های امن هدایت کرده و آنها را از خطر نابودی نجات دهد.
محققان موسسه محیط های دریایی و ساحلی شورای ملی تحقیقات ایتالیا و موسسه پلی تکنیک دانشگاه نیویورک با ساخت یک ماهی روباتیک، واکنش رفتاری ماهی ها را در حضور این روبات مورد بررسی قرار دادند.
نتایح این تحقیقات نشان داد که در شرایط تعیین شده، این روبات همانند یک رهبر از سوی ماهی های واقعی پذیرفته شد و ماهی ها به دنبال آن حرکت کردند.
موفقیت این اقدام از تمایل ماهی ها به صرفه جویی در مصرف انرژی نشأت می گیرد. این روبات با شنا کردن یک فرورفتگی و نوعی حالت مکش را در پشت خود ایجاد می کند. بنابراین ماهی ها وارد مسیر آن می شوند و با صرفه جویی در مصرف انرژی به دنبال این روبات حرکت می کنند.
براساس گزارش وایرد نیوز، این دانشمندان در این خصوص توضیح دادند: “این روبات درحالی آزمایش شد که همراه با ماهی ها در تونلی که سرعت جریان آب در آن متفاوت بود شنا می کرد. با استفاده از تکنیکهای نوآورانه سرعت سنجی تصویر ذرات دیجیتالی، نشان دادیم که چگونه حرکت زیستی- تقلیدی روبات می تواند شرایطی را ایجاد کند که ماهی ها ترغیب شوند به دنبالش شنا کنند. به این ترتیب، ماهی ها از یک مزیت هیدرودینامیک برخوردار شده و نرخ مصرف انرژی خود را در مدت شنا کاهش می دهند.”
دانشمندان امیدوارند این روبات ماهی در محیط طبیعی بتواند ماهی ها را از موقعیت های خطر (سکوهای نفتی و …) به محیط های امن هدایت کند.
milad بازدید : 66 1391/02/13 نظرات (0)

26-03این روزها سرقت اطلاعات شخصی و موضوع امنیت اطلاعات برای کاربران اهمیت زیادی پیدا کرده است. درست به همین دلیل هم شرکت‌های تولیدکننده محصولات ذخیره‌سازی اطلاعات با دغدغه‌های کاربرانشان همراه شده‌اند.

شرکت Voicelok هم یکی از این شرکت‌ها است که به تازگی یک فلش درایو جدید و جالب را به بازار معرفی کرده است.

این شرکت ادعا می‌کند که اولین فلش درایو مجهز به تکنولوژی حفاظت قفل صوتی در دنیا را ساخته است.

این فلش درایو ظرفیت 8 گیگابایتی داشته و مجهز به تکنولوژی شناسایی فرکانس صوت کاربر است. به این ترتیب رمزعبور این دستگاه به جای حروف و ارقام مختلف، به صورت صوتی و توسط صاحب فلش تعریف می‌شود. با این اوصاف این فلش درایو تنها تن صدای کاربر خود را برای رمزعبور می‌پذیرد و به این صورت اگر شخص دیگری رمزعبور را تکرار کند، اجازه دسترسی به اطلاعات را نخواهد داشت.

این فلش درایو با انواع کامپیوترهای شخصی و مک بوک‌ها سازگاری داشته و بدون نیاز به نصب هیچ نوع نرم‌افزار به راحتی با اتصال به پورت USB قابل استفاده است. کارشناسان این شرکت معتقدند بعد از تکنولوژی‌های امنیتی مانند تشخیص اثر انگشت در فلش درایوها، این تکنولوژی می‌تواند مورد توجه بسیاری از کاربران و خریداران قرار بگیرد.


milad بازدید : 78 1391/02/11 نظرات (0)

آمارهای جدید نشان می دهند تعداد کاربران فعال شبکه اجتماعی فیس بوک از مرز 900 میلیون نفر گذشته و در حال نزدیک شدن به یک میلیارد نفر است.

تعداد کاربران فعال فیس بوک ماه گذشته از مرز 900 میلیون نفر گذشت و به این شکل فیس بوک توانست در چهار ماه نخست سال سال 2012 بیش از یک میلیارد دلار درآمد داشته باشد.

اما سرعت رشد این شرکت به شکلی نامنظم رو به کاستن گذاشته است. تعداد کاربران فعال ماهانه فیس بوک،‌یعنی کاربرانی که دست کم یک بار در ماه به فیس بوک سری می زنند،‌ در سه ماه اول سال 2011 نزدیک به 33 درصد افزایش داشت،‌ در حالی که سه ماه اول سال 2010 این میزان بیش از دو برابر بود.

این در حالی است که ماه گذشته فیس بوک اعلام کرد احتمال می‌دهد پنج درصد از این کاربران حقیقی نباشند. با این همه هنوز هم برای شرکتی که تعداد کاربران آن در حال نزدیک شدن به رقم یک میلیارد است سرعت رشد 33 درصدی بسیار قابل توجه است و می‌تواند توجه انسان‌های بیشتری را به این شرکت جلب کند.

به گزارش همشهری آنلاین،فیس بوک اعلام کرده سود این شرکت در سه ماه اول سال جاری از درآمدی 1.1 میلیارد دلاری 205 میلیون دلار بوده است که هم درآمد و هم سود این شرکت نسبت به سه ماه پایانی سال گذشته کاهش یافته است و فیس بوک این کاهش را به کاهش عادی سرعت فروش تبلیغات در سه ماهه اول به نسبت سه ماهه چهارم ارتباط می‌دهد.

milad بازدید : 79 1391/02/11 نظرات (0)

شرکت ژاپنی موفق به ساخت سبک ترین لپ تاپ جهان بنام لاوبوک ایکس شد.

luvbook x_ultrabook_5z3lc 

شرکت موس کامپیوتر اولترابوک 11.6 اینچی ساخت که از جنس فیبر کربن بوده و اولین لپ تاپ دنیا است که به نسل دوم تراشه های اینتل موسوم به سندی بریچ مجهز شده است.

سیستم سخت افزاری آن با کر آی.سون (i7) از نسخه 2657M  4 گیگ رم داشته و هارد آن از نوع اس اس دی و 120 گیگ است. صفحه نمایشگر آن 1366 در 768 است و دارای یو اس بی نسخه سه، بی سیم استاندارد ای.بی و ان است. به بلوتوث 4 مجهز بوده و 5 ساعت باطری آن جواب می دهد.

ویندوز 7 پروفشنال روی آن نصب شده و به قیمت 1100 دلار راهی بازار شده است.

وزن و جنس ساخته شده دو عامل ترغیب کننده است تا مشتریان بیشتری به سوی این اولترابوکی که از مک بوک ایر اپل هم سبک تر است، حمله ور شوند.

milad بازدید : 60 1391/02/08 نظرات (0)

نام این دستگیره در است که مجهز به یک اسکنر اثر انگشت می باشد. در تنها در صورتی باز می شود که اثر انگشت را بشناسد. اما چیزی که جالبتر است اینکه اسکنر درست در جلوی دستگیره ی در قرار گرفته است و شما به راحتی می توانید در را با یک فشار باز کرده یا قفل کنید.

منبع: درهای مدرن,Finger Lock the Door
درهای مدرن,Finger Lock the Door

milad بازدید : 113 1391/02/05 نظرات (0)

هنرمندانی که خورشید روز دوشنبه را با نور خورشید بزرگ خودشان در میدان ترافالگر از نظر پنهان کردند

این خورشید با نور ۶۰۰۰۰ لامپ می درخشد.

خورشید
آن روز خورشید زودتر طلوع کرد به دلیل اینکه هنرمندی خورشیدی مصنوعی را بر فراز میدان ترافالگار بر آویخت که نور خورشید روز دوشنبه را از نظر پوشاند.
تماشاچیان در میدان مرکزی لندن مبهوت گرما و درخشش بی نظیر آن شدند که از ساعت ۸:۲۱ دقیقه یک صبح کریسمس سرد آغاز به درخشش کرد.

خورشید
این خورشید درخشان با نور شصت هزار لامپ کار می کنند و می تواند به دمای ۱۰۰ درجه سانتیگراد برسد اما در عین حال یک سیستم خنک کننده ی داخلی دارد.
غروب این خورشید در ساعت ۷:۳۳ دقیقه شب رخ داد.

خورشید
این اثر هنری توسط کمپین آبمیوه ی تروپیکانا حمایت شده است و «صبح درخشان تر» نام دارد که پیاده سازی آن شش ماه به طول انجامیده است.
جهانگردان زیر اشعه های آن جمع شدند و از گرمای خورشیدی در قلب زمستان لذت بردند.

خورشید

خورشید

خورشید

- دیلی میل

milad بازدید : 73 1391/02/04 نظرات (0)

یکی از جدیدترین ماشین های سوپر اسپورت Shayton Equilibrium نام دارد که درکشور اسلوونی تولید می شود. Shayton در قبیله ی سرخپوستی  Sioux Indian، به معنای “شاهین” می باشد. همچنین این پرنده ی زیبا به عنوان لوگوی این شرکت انتخاب شده است. این ماشین که می بینید توسط Andrej Stanta طراحی شده است. Shayton دارای یک موتور V12 با قدرت ۱۰۸۴ اسب بخار بوده و گشتاور آن حدود ۹۳۰ نیوتن بر متر در ۵۰۰۰ دور در دقیقه (۶۸۶ پوند بر فوت) می باشد. این ماشین زیبا فقط ۱۲۰۰ کیلوگرم وزن دارد و بدنه ی آن از تیتانیم و کربن ساخته شده است. این ماشین می تواند تا سرعت بیشتر از ۲۵۰mph حرکت کند! تنها ۲۰ عدد از این ماشین ها ساخته شده است که به قیمت بیش از ۱٫۰۰۰٫۰۰۰ یورو (۱٫۳۹ میلیون دلار) به فروش می رسد. عکس ماشین,Shayton Equilibrium
عکس ماشین,Shayton Equilibrium
عکس ماشین,Shayton Equilibrium
عکس ماشین,Shayton Equilibrium
عکس ماشین,Shayton Equilibrium
عکس ماشین,Shayton Equilibrium
عکس ماشین,Shayton Equilibrium
عکس ماشین,Shayton Equilibrium
عکس ماشین,Shayton Equilibrium
عکس ماشین,Shayton Equilibrium
عکس ماشین,Shayton Equilibrium
عکس ماشین,Shayton Equilibrium
عکس ماشین,Shayton Equilibrium
عکس ماشین,Shayton Equilibrium
عکس ماشین,Shayton Equilibrium

milad بازدید : 67 1391/02/01 نظرات (0)

در این پست شما می توانید یک دستگاه قهوه ساز مدرن را ببینید که با بقیه ی قهوه سازها متفاوت است. این دستگاه قهوه ساز P-Cup نام دارد سئونگ جان جونگ طراحی شده است. این یک قهوه ساز جمع و جور و شیک بوده و همه ی امکاناتی که برای تهیه یک قهوه نیاز دارید را در اختیار شما قرار می دهد، حتی فنجان را. شاید بپرسید که چرا به نام P-Cup می گویند؟ Paper cup dispenser + Coffee Maker = P-Cup!

قهوه ساز,Creative Coffee Machine P-Cup
قهوه ساز,Creative Coffee Machine P-Cup
قهوه ساز,Creative Coffee Machine P-Cup

milad بازدید : 60 1391/01/31 نظرات (0)

ساختمانی با نام “مکعب لوله ای” به عنوان دفتر کار و رستوران توسط معماران Sako در منطقه توسعه اقتصادی جینهوا، در چین ساخته شده است. این ساختمان مکعبی در همه ی قسمت ها سوراخ سوراخ بوده و چون از کنار هم قرار گرفتن بلوک ها به صورت خطی تشکیل شده است، به آن مکعب لوله ای می گویند. این ساختمان نه طبقه بوده و تراسی با چشم انداز بسیار زیبا دارد. معماری مدرن,Cube Tube
معماری مدرن,Cube Tube
معماری مدرن,Cube Tube
معماری مدرن,Cube Tube
معماری مدرن,Cube Tube
معماری مدرن,Cube Tube
معماری مدرن,Cube Tube
معماری مدرن,Cube Tube
معماری مدرن,Cube Tube
معماری مدرن,Cube Tube
معماری مدرن,Cube Tube
معماری مدرن,Cube Tube
معماری مدرن,Cube Tube
معماری مدرن,Cube Tube
معماری مدرن,Cube Tube

milad بازدید : 79 1391/01/30 نظرات (0)

سال گذشته خودروساز بریتانیایی جگوار از ماشین مفهومی C-X75 پرده برداری کرد. کمپانی تولید کننده ماشین های لوکس بریتانیایی اعلام کرد که شروع به تولید C-X75 کرده است. اما تنها ۲۵۰ نسخه از این ماشین زیبا تولید شده است که موتور هیبریدی داشته و ۴ سیلندر دارد. این ماشین دارای موتور الکتریکی نیز می باشد و سرعت آن تنها در ۳ ثانیه به ۶۰ مایل در هر ساعت می رسد. این خودرو فوق العاده هم دارای فرمان در سمت چپ و هم سمت راست می باشد و به این طریق به سراسر جهان ارسال خواهد شد. علاوه بر آن، مشتریان می توانند رنگ آن و طراحی داخلی این خودرو را خودشان انتخاب کنند. عکس ماشین,جگوآر,Jaguar C-X75
عکس ماشین,جگوآر,Jaguar C-X75
عکس ماشین,جگوآر,Jaguar C-X75
عکس ماشین,جگوآر,Jaguar C-X75
عکس ماشین,جگوآر,Jaguar C-X75

milad بازدید : 73 1391/01/30 نظرات (0)

قبل از این بسیاری از لامپ های مختلف را به شما معرفی کرده بودیم. اما این لامپ های کاغذی که توسط Limpalux ساخته شده اند کاملا ارگانیک هستند.بدنه ی کاغذی و لایه لایه این لامپ ها نور را به سمت پایین هدایت می کنند. بسته به زاویه نور و تغییرات روز رنگ لامپ ها هم تغییر می کند. لامپ,Paper Moonjelly Lamps
لامپ,Paper Moonjelly Lamps
لامپ,Paper Moonjelly Lamps
لامپ,Paper Moonjelly Lamps
لامپ,Paper Moonjelly Lamps
لامپ,Paper Moonjelly Lamps

milad بازدید : 62 1391/01/30 نظرات (0)

این گوشی تلفن بی نظیر که “Eclipse” نام دارد با الهام از تلفن های قدیمی DECT طراحی شده است. طراح این تلفن سباستین سوویج این تلفن را به صورت تمام دیجیتال برای زندگی مدرن امروزی ساخته است. پایه تلفن و گوشی آن به هم متصل شده و یک فرم بیضی شکلی را به وجود می آورد. قابل ذکر است که صفحه کلید این تلفن لمسی می باشد.

گوشی تلفن,“Eclipse” Phone
گوشی تلفن,“Eclipse” Phone
گوشی تلفن,“Eclipse” Phone
گوشی تلفن,“Eclipse” Phone
گوشی تلفن,“Eclipse” Phone
گوشی تلفن,“Eclipse” Phone
گوشی تلفن,“Eclipse” Phone
گوشی تلفن,“Eclipse” Phone
گوشی تلفن,“Eclipse” Phone

milad بازدید : 69 1391/01/28 نظرات (0)

اینتل روز گذشته استدی بوک را معرفی کرد، تبلتی که قرار است با قیمت ارزان در اختیار دانش آموزان سراسر دنیا قرار گیرد و توسط سازندگان سخت افزار محلی در هر منطقه ای عرضه گردد. در مراسم رونمایی این تبلت، اینتل از شرکت های سراسر دنیا دعوت کرد تا با برند خودشان به عرضه نرم افزارهای مناسب آموزشی بر روی این تبلت برای دانش آموزان کشورشان بپردازند.

قرار است تبلت های عرضه شده در هرکشور با زبان همان کشور و برخی خصوصیات نرم افزاری مربوط به آن منطقه عرضه گردند، تا دانش آموزان به راحتی بتوانند از آنها استفاده کنند و با تکنولوژی جدید احساس انس و آشنایی کنند. سخت افزار این تبلت که توسط اینتل طراحی و توسعه داده شده، از نوعی پلاستیک مستحکم، ضد آب و گرد و غبار ساخته شده که با محافظی در اطراف صفحه نمایش می تواند بسیاری از ضربات و شوک های ناگهانی را جذب کند. چیزی که برای دانش آموزان جوان یکی از ضروریات است! این تبلت همچنین در برابر سقوط، حداقل تا ارتفاع ۷۰ سانتی متری کاملا مقاوم است.

از مشخصات سخت افزاری این تبلت می توان به صفحه نمایش ۷ اینچ با رزولوشن ۱۰۲۴ در ۶۰۰ پیکسل، پردازنده اتم با قابلیت اجرای اندروید و ویندوز سون، وزن ۵۲۵ گرمی و پورت های USB2‪.‬۰ و HDMI اشاره کرد. این تبلت دارای ورودی کارت حافظه MicroSD بوده و یک گیگابایت رم دارد. حجم حافظه داخلی آن هم ۳۲ یا ۱۲۸ گیگابایت خواهد بود. علاوه بر این امکان استفاده از سیم کارت را هم روی آن خواهید داشت.

شرکت هایی که می خواهند با اینتل در این طرح همکاری کنند، باید به قیمت تمام شده تبلت پس از اضافه کردن ملحقات سخت و نرم افزاری، توجه ویژه ای داشته باشند. اینتل امیدوار است که بتواند قیمت عرضه نهایی برای مدل های معمولی این تبلت را زیر ۲۰۰ دلار نگه دارد، تا برای استفاده در مدارس مقرون به صرفه و مناسب باشد.

البته قبل از این دولت هند هم در پروژه ای برای تولید تبلت ارزان قیمت به همکاری با DataWind کانادایی پرداخته بود که نتیجه آن تبلت های بسیار ارزان ۳۵ و ۶۰ دلاری بود. هرچند که تبلت Aakash زیبایی و سرعت تبلت های موجود در بازار را ندارد، اما به خوبی از عهده انجام کارها آموزشی ضروری دانش آموزان هندی بر می آید.

milad بازدید : 75 1391/01/28 نظرات (0)

 نمایشگاه اتومبیل نیویورک که از 6 تا 15 آوریل ( 18 تا 27 فروردین ماه) در جریان است محصولات نوین، ایمن‌تر و خلاقانه‌ شرکتهای صنعت اتومبیل سازی را برای جلب بیشتر مخاطب به معرض نمایش گذاشته است.

در نمایشگاه بین المللی اتومبیل نیویورک، اتومبیل سازان محصولات جدید خود و نوآوریهای آنها را در مقایسه با گذشته در سطح وسیعتری ارائه کرده اند.

در نمایشگاه امسال بیش از 30 مدل به نمایش گذاشته شده است. اتومبیلهایی با سایز متوسط، مدلها مجلل، اس یو وی ها ، ونها و وسائل نقلیه الکترونیک برخی از این محصولات را تشکیل داده اند.

نمایشگاه نیویورک که دربرخی سالها عمدتا روی مدلهای مجلل متمرکز می شود آخرین رویداد مهم در این عرصه پیش از نمایشگاه اتومبیل پاریس است که در ماه سپتامبر برگزار می شود. این نمایشگاه پیش از این مدلهای مجللی چون لینکولن MKZ، مرسدس کلاس GL، لکسوز ES و بی ام وی ایکس 1 را رونمایی کرده است اما قسمت عمده تمرکز آن روی مصرف عادی بازار اتومبیل است.

 مایک جکسون مدیر اجرایی اتونیشن اظهار داشت که درحال حاضر روند به روز شدن محصولات شرکتهای سازنده خودرو به 25 درصد رسیده درحالی که این میزان پیشتر 15 درصد بود و همواره طراحی های نو خریداران دلگرم و فروش را افزایش می داد.

فروش اتومبیل در ماه مارس به 13 درصد رسید که این امر با درنظر گیری قیمتهای زیاد بنزین قابل توجه است، درحال حاضر مصرف کنندگان ترجیح می دهند که خودروهای فرسوده خود را با خودروهایی تعویض کنند که مصرف انرژی کمتری دارند.


رونمایی از یک ماشین پرنده با نام ترنزیشن از شرکت ترافیوجیا با قیمت 279 هزار دلار که دارای مجوز پرواز است.


 شرکت هوندا موتور برای افزایش فروش خود در نوع آکورا اقدام به عرضه اتومبیل جدیدی با عنوان ناو فرماندهی کرده که از دو موتور الکترونیک و یک موتور بنزینی V-6 برای تولید قدرت یک اتومبیل مجلل V-8 و اقتصاد در انرژی یک اتومبیل کوچک بهره می برد.


شرکت تویوتا موتور نیز آوالون 2013 را رونمایی کرد که فروش مدل قدیمی تر آن در سال 2011 نسبت به سال 2010 افزایش 6.1 درصدی داشته است. قرار است در این نمایشگاه آوالون با فورد و شورلت رقابت کند، چرا که کارکرد آن بهبود یافته، فضای داخلی جادارتر شده و تکنولوژی آن نیز جدید شده است.


کادیلاک ایکس تی اس با قیمت 44995 دلاری ارائه کننده یک برنامه اجرایی برای آی پد است که تصویر مرکزی این وسیله نقلیه را در صفحه آی پد همراه با اطلاعات و ویدئوها بازسازی می کند. این برنامه قرار است از ماه می در اختیار کاربران قرار گیرد.


اینفینیتی ال ای کانسپت از سوی شرکت نیسان موتور به ظاهر 85 درصد خودروهای آینده تشبیه شده و قرار است از سال 2014 وارد بازار فروش شود، اما از سوی دیگر گفته شده است که نیسان هنوز درباره محل ساخت آن  و اینکه این اتومبیل در ژاپن ساخته شود یا خیر تصمیمی اتخاذ نکرده است.

 

 مرسدس بنز کلاس جی ال کی ابتدا در سال 2008 ارائه شد اما مدل 2013 آن به روز شده مدل اس یو وی کوچک است و با موتوری جدید ارائه شده و از آخرین فناوری اتاقک مرسدس بنز برخوردار است.      


milad بازدید : 68 1391/01/28 نظرات (0)

دستگاه قهوه ساز جالبی مانند یک شیر آب برای آشپزخانه های مدرن طراحی شده است و تنها ۱۵ ثانیه طول می کشد تا یک فنجان قهوه خوشمزه و دم کرده را برای شما آماده کند.

افراد حتی می توانند این قهوه ساز تمام اتوماتیک را با آی فون و آی پد خود کنترل کنید.

قهوه ساز,Coffee Faucet
قهوه ساز,Coffee Faucet
قهوه ساز,Coffee Faucet
قهوه ساز,Coffee Faucet
قهوه ساز,Coffee Faucet
قهوه ساز,Coffee Faucet

milad بازدید : 59 1391/01/28 نظرات (0)

فرانسوا نورک بیش از ۱۰ سال، ۱۰۰۰۰ ساعت کار سخت و ۱۵۰۰۰ یورو را هزینه کرد تا یک موتور سیکلت Laverda را با یک ماشین اسپورت ترکیب کند.

حالا او صاحب یکی از غیر معمول ترین موتور سیکلت ها در جهان است!

عکس ماشین,Motorcycle Sports Car Hybrid
عکس ماشین,Motorcycle Sports Car Hybrid
عکس ماشین,Motorcycle Sports Car Hybrid
عکس ماشین,Motorcycle Sports Car Hybrid
عکس ماشین,Motorcycle Sports Car Hybrid
عکس ماشین,Motorcycle Sports Car Hybrid

milad بازدید : 73 1391/01/28 نظرات (0)

این مفهوم بسیار زیبا از کوروت، نتیجه ی تلاش دانشجوی با استعداد طراحی، جیمز رابینز می باشد. این طراح خلاق یک اتومبیل براق، مد روز و فوق العاده ی اسپرت را طراحی کرده است. این مفهوم، در نهایت در مدل CAD و در Autodesk’s AutoStudio ساخته شد و در Keyshot 2 ارائه گردید.

عکس ماشین,Corvette Concept
عکس ماشین,Corvette Concept
عکس ماشین,Corvette Concept
عکس ماشین,Corvette Concept

milad بازدید : 131 1391/01/27 نظرات (0)

ما به شما یک ربات بسیار جالب که مانند عنکبوت به نظر می رسد را نشان می دهیم. این ربات عنکبوتی برای جاسوسی توسط نوریو فوجی کاوا طراحی شده است و Kanibot نام دارد. این ربات با استفاده از پاهایش آزادانه به هر طرفی حرکت می کند. این ربات جاسوس به یک دوربین قدرتمند برای عکس و ویدئو با کیفیت بالا مجهز شده است. Kanibot به یک سنسور حرکتی متصل است که در هر فعالیت مشکوکی فعال می شود.

عکس ربات,Norio Fujikawa Spider Robot Kanibot
عکس ربات,Norio Fujikawa Spider Robot Kanibot
عکس ربات,Norio Fujikawa Spider Robot Kanibot
عکس ربات,Norio Fujikawa Spider Robot Kanibot
عکس ربات,Norio Fujikawa Spider Robot Kanibot
عکس ربات,Norio Fujikawa Spider Robot Kanibot
عکس ربات,Norio Fujikawa Spider Robot Kanibot
عکس ربات,Norio Fujikawa Spider Robot Kanibot

تعداد صفحات : 3

درباره ما
Profile Pic
سلام من این وبلاگ رو ساختم تا این که از اینترنت بیشتر سر در بیارم ولی قصد دارم مطالب زیادی هم تو این وبلاگ بزارم از شما هم ممنون که به اینجا سر زدی یه چیز دیگه اگه وقت داشتی یه نظرم بدی ممنون میشم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    به نظر شما وضعیت وبلاگ چطور است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 213
  • کل نظرات : 31
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 29
  • بازدید امروز : 277
  • باردید دیروز : 30
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 310
  • بازدید ماه : 308
  • بازدید سال : 588
  • بازدید کلی : 27,377