loading...
برترین ها
milad بازدید : 67 1391/01/31 نظرات (0)

علی دایی پس از اینکه بانداژ و کلاهش را از سرش برداشت با تیپ جدید در برنامه زنده تلویزیونی حاضر شد. دایی سرمربی تیم راه آهن که بانداژ سر را باز کرده است امروز مهمان شبکه خبر بود.

علی دایی

milad بازدید : 69 1391/01/31 نظرات (0)

آقای گل فوتبال جهان قصد دارد به دلیل باز نشدن هیچ کدام از ایربگ های خودرو تویوتا پرادوی سفید رنگش در جریان تصادف در واپسین روزهای سال ۹۰ از کمپانی تویوتا شکایت کند

علی دایی از بزرگترین کمپانی خودروسازی جهان شکایت کرد !

 

به گزارش ایران ویج ،علی دایی سرمربی و کاپیتان سابق پرسپولیس که ساعاتی قبل از تحویل سال ۱۳۹۱ در راه بازگشت از اصفهان به تهران دچار سانحه رانندگی شده بود قصد دارد از بزرگترین کمپانی خودروسازی دنیا شکایت کند.

 

در پی واژگون شدن خودرو تویوتا پرادو علی دایی هیچ کدام از کیسه های هوا تعبیه شده عمل نکرد و منجر به آسیب دیدگی شدید سرمربی کنونی راه آهن از ناحیه سر و صورت شد.

 

به همین خاطر دایی قصد دارد شکایت نامه ای را از سوی وکیل خود علیه کمپانی خودروسازی تویوتا که بزرگترین خودروساز کنونی جهان است تنظیم کند، با توجه به شهرت و وجهه بین المللی دایی، این شکایت می تواند برای این کمپانی ژاپنی تبعات منفی در پیش داشته باشد.

milad بازدید : 72 1391/01/30 نظرات (0)

فرهاد مجیدی مهاجم الغرافه قطر با دریافت دومین کارت زرد از داور، در دقایق پایانی مسابقه پرسپولیس – الغرافه از زمین اخراج شد. او هنگام خروج از زمین، پیراهن الغرافه را از تنش درآورد که زیر آن یک پیراهن استقلال بر تن داشت. در عکس زیر، داور در حال هدایت کردن مجیدی به خارج از زمین است.

فرهاد مجیدی

milad بازدید : 60 1391/01/20 نظرات (0)

نمایش خوب خلعتبری درالوصل واکنش های جالب مارادونا را به همراه داشته است. دیگو مارادونا علاقه خاصی به محمد رضا خلعتبری دارد.انصافا خلعتبری هم نمایش خوبی در تیم الوصل داشته و مارادونا از او راضی است.

مارادونا، خلعتبری

milad بازدید : 74 1391/01/18 نظرات (0)

مطمئنا ارتباط وین رونی با یک دختر ۲۱ ساله را خوانده و شنیده‌اید. رونی با دختری به نام جنیفر به مدت ۴ ماه در ارتباط بوده و همین امر موجب شد که همسرش تلاش خود را برای جدایی از وین رونی آغاز کند.

اما تصویری را که در این مطلب به آن اشاره می‌کنیم مربوط به جنیفر است، دختری که آبروی بسیاری از بازیکنان فوتبال را خواهد برد!


نکته اول درمورد جنیفر، خانواده بسیار ثروتمند اوست بطوریکه پدرش عضو یک شرکت نفتی است و مادرش هم فرد ثروتمندی است. حالا با داشتن چنین خانواده‌ای چرا او خواهان ارتباط با افراد مشهور و دریافت پول از آنهاست؟! سوالی که بسیاری از سایت‌ها و روزنامه‌های خارجی آن را مطرح کرده‌اند.

دوستان جنیفر صحبت‌های زیادی درباره او مطرح کرده‌اند. یکی از دوستانش می‌گوید: برای او هیچ محدودیتی وجود ندارد، اگر او را اذیت کنید، مطمئن باشید که زندگی شما را از بین خواهد برد.

یکی دیگر از دوستانش می‌گوید: او یک دختر وحشی و همیشه مست بود. در مهمانی‌ها بگونه ای الکل مصرف می‌کرد که همیشه مجبور بودیم جنیفر را به بیمارستان برسانیم! دوست دیگرش نیز گفته: هیچ کدام از اعضای خانواده‌اش از کارهای او با خبر نبوده و نمی‌دانستند که او در ازای دریافت پول با فوتبالیست‌ها ارتباط برقرار می‌کند.نکته عجیب درمورد جنیفر این است که تا قبل از ۱۴سالگی دختر خوبی بوده و در یک مدرسه کاتولیک درس می‌خوانده است. گفته می‌شود این مشکلات از زمانی شروع شد که پدرش به دلیل شغل دائما در سفر بود و فرزندانش درخانه تنها بودند و زمانی که والدین‌شان نبودند در آنجا مهمانی برگزار می‌کردند!

به گزارش سه نسل، جنیفر در ۱۶سالگی با مواد مخدر آشنا می‌شود و زمانی که فقط ۱۷سال سن داشت با ال حاجی دیوف بازیکن مشهور فوتبال رابطه برقرار می‌کند و ۲۰۰پوند از او دریافت می‌کند. علاوه بر وین رونی، فردیناند و ال حاجی دیوف، فوتبالیست‌های دیگری نیز با او ارتباط داشته‌اند که گفته می‌شود حدود ۱۳نفر هستند!حالا تمام این افراد نگران هستند که این دختر ۲۱ساله افشاگری کند و نام تمام آنها را اعلام بکند!! پس از این اتفاقات و رسوایی‌ها‌، پدر و مادر جنیفر اعلام کردند که دیگر او را به فرزندی قبول ندارند و به هیچ وجه حاضر به پذیرش او نخواهند بود!


milad بازدید : 79 1391/01/18 نظرات (0)

تابناک : جدیدترین دوره مسابقات قوی ترین مردان ایران امسال در حالی در کیش بدون حضور مرحوم روح الله داداشی به پایان رسید که برادر او یعنی علی داداشی به عنوان مربی و داور در کنار فرامرز خودنگاه این دوره را برگزار کردند.

به گزارش «۲۴»،اخبار دریافتی خبرنگار ما حاکی است که علی داداشی در طول این مسابقات دو بار با خودنگاه درگیر شده است؛ در پشت صحنه یکی از برنامه های این دوره، داداشی در اعتراض شدید به نحوه برخورد خودنگاه با ورزشکاران می گوید: «چرا با ورزشکاران بد صحبت می کنی تو همه شهرت خود را مدیون همین ورزشکاران و برنامه قوی ترین مردان ایران هستی…»
این دیالوگ باعث درگیری لفظی و ایجاد درگیری فیزیکی می شود که با وساطت ورزشکاران، ماجرا ختم به خیر می شود. همچنین بعد از پایان یافتن مسابقات و در روز پایانی به نفر اول مسابقات مبلغ ۱۳ میلیون تومان جایزه نقدی اهدا می شود که این موضوع باردیگر به درگیری میان داداشی و خودنگاه می انجامد. داداشی معتقد است برنامه ای که دست اندرکاران و برگزارکنندگان آن حدود ۲ میلیارد تومان اعتبار و اسپانسر جذب کرده است؛ نباید به نفر اول مسابقات تنها ۱۳ میلیون تومان بدهد که هم نا چیز است و هم در شان قوی ترین مرد ایران نیست. این موضوع هم با عث درگیری و ایجاد ناراحتی در روز پایانی مسابقات می شود.
milad بازدید : 267 1391/01/09 نظرات (1)
کریم باقری چند روز قبل با کادیلاک جدیدش به تمرین پرسپولیس رفت تا همه بازیکنان و هواداران این تیم با دیدن این ماشین انگشت به دهان بمانند.

 

باقری

milad بازدید : 95 1390/12/29 نظرات (0)

در اقدامی غیر اخلاقی و تعجب‌برانگیز بازیکنان تیم ملی والیبال بزرگسالان ایران با داور قرقیزستانی مسابقه که یک زن بود دست دادند.

داور زنبه گزارش فارس، بازیکنان تیم ملی والیبال بزرگسالان ایران عصر امروز پس از بازی با تیم افغانستان، در اقدامی غیر اخلاقی، با داور زن این مسابقه که اهل قرقیزستان است دست دادند.

این مسابقه در استادیوم ۱۲ هزار نفری آزادی و در چارچوب مسابقات جام قهرمانی آسیا به میزبانی کشورمان برگزار می شود.

گفتنی است این مسابقه به صورت زنده از شبکه سوم سیما پخش شد.

برخی از مسئولان تیم در توجیه این اقدام عجیب بازیکنان، به قوانین بین‌المللی فدراسیون والیبال استناد کردند.

milad بازدید : 74 1390/12/28 نظرات (0)

از میان تمام تقلیدهایی که بر رفتار و گفتار عادل فردوسی‌پور مجری محبوب تلویزیون دیده‌ایم حضور سامان گوران در برنامه نوروزی “خنده بازار” که از شبکه سوم پخش شد، بهترین بود و تحسین عده بسیاری را برانگیخت. با گوران گپ کوتاهی زدیم که در ادامه می‌خوانید.

آقای گوران چطور و با چه تمریناتی توانستید نقش عادل فردوسی‌پور را به زعم برخی بهتر از خود او بازی کنید؟!

کار من تئاتر و از آخرین کارهایم نیز “بوی انار می‌دهد کارها” سیدجواد هاشمی و “یرما” به کارگردانی رضا گوران است. از کودکی زیر نظر سید جواد هاشمی کار تئاتر انجام می‌دهم. به گفته رضا شفیعی‌جم بهترین تیپ ساز هستم و همیشه به من می‌گوید: هر اتفاقی که تو دوست داشته باشی برایت خواهد افتاد.

فقط با مشخص شدن شخصیت با قدرت تقلیدی که دارم در اثر تکرار کردن می‌توانم نقش هرکدام از افراد را بازی کنم. با گوش دادن زیاد حتی شاید بتوانم صدای شما را هم تقلید کنم!

زمان اجرای این نقش نگران واکنش فردوسی‌پور نبودید؟

زمانی من ورزشکار بودم و در تیم فوتبال هنرمندان بازی می‌کردم. عادل دوست من است و فینال بازی تیم هنرمندان در ماه رمضان که فردوسی‌پور در آن بازی می‌کرد را گزارش کردم. برای بچه‌های تئاتر تقلید کار چندان سختی نیست و ما خانوادگی در این زمینه مشکلی نداریم و پسرعمویم رضا گوران نیز از جشنواره تئاتر فجر سیمرغ دارد.

البته شما از نظر فیزیکی و چهره‌تان هم شباهت زیادی به فردوسی‌پور دارید.

این به قوت بخش گریم در کار ما برمی‌گردد و مجری گریم خنده بازار سه روز برای شبیه کردن من به فردوسی‌پور وقت گذاشت. پیش از این سه سال پیش داریوش کاردان تیپی از عادل فردوسی‌پور معرفی کرده بود که تنها شباهت ظاهری به او داشت. اما گریم ما بسیار خوب بود و من در نقش مهران مدیری نیز خوب گریم شده بودم. فردوسی‌پور مهربانی زیادی دارد و در مقابل این امور موضع نمی‌گیرد. ما چندین بار با هم تلفنی نیز صحبت کردیم.

یک خاطره جالب هم اینکه آرش برهانی بعد از بازی استقلال پرسپولیس که باید به برنامه ۹۰ می‌رفت به من زنگ زد و گفت سامان من عادل را که ببینم خنده‌ام می‌گیرد نمی‌توانم با او صحبت کنم!

من برخورد زیادی با فوتبالیست‌ها دارم و اطلاعاتم در این زمینه زیاد است و البته من یک ویژگی دارم و آن اینکه متقلب خوبی هستم!

برای درآوردن تیپ عادل فردوسی‌پور چقدر تمرین کردید؟

دو ماه پیش از ضبط تمرین می‌کردم. برای خود او پیغام تلفنی می‌گذاشتم، با دوستانش صحبت می‌کردم و حتی از کسی که شنای او را در استخر دیده بود نوع شنا کردنش را جویا شده بودم.

زمینه اصلی فعالیت شما چیست؟

تقلید صدا کار اصلی من است و جز من دو نفر دیگر در ایران این کار را انجام می‌دهند. یکی یوسف کرمی و دیگر حسن ریوندی. فیلم سینمایی “سه درجه تب” را نیز این روزها در اکران دارم.

برای آینده چه تصمیمی دارید؟

قرار است در جشن اختتامیه “قهوه تلخ” تیپ بازیگرانش را اجرا کنم.

چیزی هست که بخواهید برای کلام آخر بگویید؟

از مهران مدیری عذرخواهی می‌کنم گرچه سیامک انصاری به من گفت او کار را دیده و خوشش آمده است و من از روی شدت علاقه به او این تقلید را انجام دادم.
عوامل “خنده بازار” زحمت زیادی کشیدند و شهاب عباسی کارگردان کار نیز کمک زیادی به من کرد. از شما هم تشکر می‌کنم.

milad بازدید : 74 1390/12/25 نظرات (0)

لیونل مسی آقای گل اروپا در فصل جاری، تنها در گلزنی تبحر ندارد. عکس تازه ای که کارلوس پویول کاپیتان بارسا در صفحه شخصی اش در سایت فیس بوک قرار داده حکایت از آمادگی بدنی و مهارت مسی برای دفاع از دروازه بارسا دارد.

لیونل مسی

درباره ما
Profile Pic
سلام من این وبلاگ رو ساختم تا این که از اینترنت بیشتر سر در بیارم ولی قصد دارم مطالب زیادی هم تو این وبلاگ بزارم از شما هم ممنون که به اینجا سر زدی یه چیز دیگه اگه وقت داشتی یه نظرم بدی ممنون میشم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    به نظر شما وضعیت وبلاگ چطور است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 213
  • کل نظرات : 31
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 29
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 30
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 34
  • بازدید ماه : 32
  • بازدید سال : 312
  • بازدید کلی : 27,101