loading...
برترین ها
milad بازدید : 63 1391/01/28 نظرات (0)

ریحانا اصلا” نیاز ندارد که یک مرد وارد زندگی اش شود و او را خوشحال کند.این خواننده مشهور هالیوود معتقد است که مردم نباید برای یافتن عشق زندگی خود خیلی نگران باشند و خود را به زحمت بیاندازند زیرا این حادثه درست زمانی اتفاق می افتد که اصلا” انتظارش را ندارند.او گفت:”مسلما” بخش بزرگی از زمانهای شاد و زیبای زندگی هر فرد وقتی است که او عاشق است و با عشقش زندگی می کند اما شما باید اول شادی را در وجود خودتان و درزمان تنهایی خود بیابید. شما نمی توانید همیشه منتظر یک مرد باشید تا وارد زندگی شما شود و خوشحالتان کند.”

“اگر تنها مشکل زندگی شما این است که مرد مورد علاقه خود را نیافته اید اصلا” به این معنا نیست که شما نمی توانید شاد باشید. چیزهای بسیار زیادی در این دنیا وجود دارد که می تواند شما را خوشحال کند.”

” به نظر من مردم بیش از حد روی عشق و یافتن آن تمرکز می کنند. اغلب زمانیکه مشتاقانه به دنبال چیزی می گردیم و روی آن تمرکز می کنیم ،آن را نمی یابیم.”

“من به عشق اعتقاد دارم . حتی زمانی که هیچ فردی در زندگی شما نیست و عاشق نیستید همیشه احساس می کنید که به عشق ورزیدن نیاز دارید.”

“به نظر من عشق ورزیدن در طبیعت و ذات همه زنها وجود دارد. ما عشق می ورزیم ، حس مادرانه داریم و از کسانی که دوستشان داریم مراقبت می کنیم. ما دلمان می خواهد عشقمان را به آنهایی که دوست داریم هدیه بدهیم و مطمئن شویم که آنها در همه مراحل زندگی شان موفق هستند.”

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
Profile Pic
سلام من این وبلاگ رو ساختم تا این که از اینترنت بیشتر سر در بیارم ولی قصد دارم مطالب زیادی هم تو این وبلاگ بزارم از شما هم ممنون که به اینجا سر زدی یه چیز دیگه اگه وقت داشتی یه نظرم بدی ممنون میشم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    نظرسنجی
    به نظر شما وضعیت وبلاگ چطور است؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 213
  • کل نظرات : 31
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 65
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 81
  • بازدید ماه : 445
  • بازدید سال : 725
  • بازدید کلی : 27,514